Szwajcaria i e-commerce: dlaczego tłumaczenia odgrywają tam dużą rolę
Szwajcaria to mały kraj z czterema językami urzędowymi, co czyni go wyjątkowym i wymagającym rynkiem dla e-commerce. W ostatnich latach szwajcarskie środowisko e-commerce znacznie się rozwinęło, a do 2022 roku sprzedaż online ma przekroczyć 13 miliardów franków szwajcarskich.
Klient
Znaczenie tłumaczeń w szwajcarskim środowisku e-commerce jest nie do przecenienia. Nie tylko pomagają one firmom dotrzeć do szerszego grona odbiorców, ale także pomagają budować zaufanie i wiarygodność wśród klientów. Klienci są bardziej skłonni do zakupu od firmy, która dostarcza informacji w ich własnym języku, ponieważ pokazuje to, że firma docenia ich potrzeby i jest skłonna zrobić dodatkową milę, aby zapewnić spersonalizowane doświadczenie.
Języki
Jednym z największych wyzwań dla firm e-commerce działających w Szwajcarii jest konieczność oferowania treści w wielu językach. Licząca nieco ponad 8 milionów mieszkańców Szwajcaria ma cztery języki urzędowe: niemiecki, francuski, włoski i romański. Oznacza to, że firmy e-commerce muszą oferować swoje strony internetowe, opisy produktów i inne treści w wielu językach, aby dotrzeć do całego szwajcarskiego rynku. Tutaj przydaje się dobre tłumaczenie. Clonable może pomóc. Możemy przetłumaczyć witrynę dla Twoich klientów, dzięki czemu nie będziesz musiał radzić sobie z klientami, którzy nie rozumieją Twoich stron internetowych.
SEO
Co więcej, oferowanie treści w wielu językach może pomóc poprawić optymalizację pod kątem wyszukiwarek(SEO) i zwiększyć widoczność firmy w Internecie. Wyszukiwarki takie jak Google preferują witryny oferujące treści w wielu językach, ponieważ wskazuje to, że witryna jest istotna dla szerszego grona odbiorców. Może to pomóc w zwiększeniu ruchu na stronie internetowej firmy i ostatecznie doprowadzić do większej sprzedaży.
Krótko mówiąc, szwajcarskie środowisko e-commerce jest wyjątkowe i stanowi wyzwanie ze względu na wielojęzyczną populację tego kraju. Oferowanie treści w wielu językach jest niezbędne dla firm e-commerce działających w Szwajcarii, ponieważ pomaga dotrzeć do szerszej grupy odbiorców, zbudować zaufanie klientów i poprawić SEO.