Uruchomiliśmy naszą nową wtyczkę WordPress! Pobierz teraz

E-commerce w Japonii - 7 wskazówek, jak skutecznie sprzedawać

Japoński rynek e-commerce jest duży i lukratywny, ale może być również trudny dla zagranicznych sprzedawców. W tym artykule przedstawiamy siedem wskazówek, które pomogą Ci skutecznie sprzedawać w Japonii.

1. Odrób pracę domową

Jak w przypadku każdego nowego rynku, ważne jest, aby zrobić badania przed wejściem na japoński rynek e-commerce. Spróbuj zrozumieć lokalne zwyczaje i preferencje kupujących, i spróbuj znaleźć niszę, w którą możesz się wkręcić.

2. Zainwestuj w dobrą strategię lokalizacyjną

Aby odnieść sukces w Japonii, musisz zlokalizować swoją ofertę e-commerce. Obejmuje to wszystko, od strony internetowej i opisów produktów po obsługę klienta i materiały marketingowe. I tak zacznij tłumaczyć swoją witrynę, ponieważ bez japońskiego sklepu internetowego lokalni klienci nie będą traktować Cię poważnie. Dobrym początkiem jest Clonableco pozwoli zaoszczędzić mnóstwo czasu i pieniędzy. Następnie zainwestuj trochę zaoszczędzonych pieniędzy w rodzimego tłumacza japońskiego, który udoskonali podstawowe tłumaczenie w ciągu minimalnej liczby godzin. Lub zatrudnij kogoś, kto zajmuje się obsługą klienta (patrz punkt 7), aby przejrzał stronę internetową.

3. Wykorzystanie japońskich platform e-commerce

Japońscy konsumenci lubią robić zakupy na japońskich platformach e-commerce. Dobrym pomysłem jest więc także wystawienie swoich produktów na popularnych japońskich stronach, takich jak Rakuten czy Yahoo! Japan Auctions. Clonable na szczęście oferuje opcję tłumaczenia XML feedów, dzięki czemu łatwiej jest się tu reklamować.

4. Praca z japońską firmą

Współpraca z japońską firmą może dać Ci znaczną przewagę na japońskim rynku e-commerce. Mogą one pomóc we wszystkim, od badania rynku lokalnego do utworzenia platformy e-commerce i logistyki.

5. Bądź cierpliwy

Japoński rynek e-commerce nie jest łatwy do złamania. Aby zbudować udany biznes potrzeba czasu, cierpliwości i wytrwałości. Nie poddawaj się więc zbyt łatwo i upewnij się, że masz długoterminową strategię.

6. Skup się na jakości

Japońscy konsumenci znani są ze swojego zamiłowania do towarów wysokiej jakości. Ważne jest więc, aby skupić się na oferowaniu wysokiej jakości produktów i usług.

7. Oferowanie doskonałej obsługi klienta

W Japonii obsługa klienta jest bardzo ważna, więc upewnij się, że oferujesz swoim japońskim klientom doskonałe doświadczenie od początku do końca.

Jeśli zastosujesz się do tych wskazówek, będziesz na dobrej drodze do sukcesu na japońskim rynku e-commerce.

Masz jeszcze jakieś pytania?

Następnie wypełnij poniższy formularz.

Powiązane blogi: