Uruchomiliśmy naszą nową wtyczkę WordPress! Pobierz teraz

7 wskazówek dotyczących międzynarodowego sukcesu marketingowego i reklamowego

Marketing i reklama to dwa najważniejsze aspekty każdego biznesu. W końcu bez marketingu potencjalni klienci nigdy nie dowiedzieliby się o Twoich produktach lub usługach, a bez reklamy nie mieliby powodu, aby je kupić. Kiedy firma rozszerza działalność na skalę globalną, działania marketingowe i reklamowe muszą być starannie zaplanowane, aby uwzględnić różnice kulturowe.

Oto 7 wskazówek, jak osiągnąć sukces:

1. Wykonaj międzynarodową analizę biznesową.

Przed rozszerzeniem działalności na cały świat, ważne jest, aby zrozumieć rynek, na który się wchodzi. Obejmuje to badanie lokalnej kultury i zachowań klientów. Jakie są zwyczaje zakupowe Twojego rynku docelowego? Co sobie cenią? Co ich motywuje? Odpowiedzi na te pytania pomogą Ci stworzyć kampanię marketingową i reklamową, która będzie rezonować z Twoimi odbiorcami.

2. Stworzenie międzynarodowego planu biznesowego.

Po przeprowadzeniu badań nadszedł czas na stworzenie planu globalnej ekspansji. Plan ten powinien obejmować budżet marketingowy i reklamowy, a także cele i zadania. Bez planu łatwo jest przesadzić z wydatkami lub zboczyć z kursu.

3. Zrozumienie kultury i zachowań klientów.

Jak wspomniano powyżej, ważne jest, aby zrozumieć kulturę swojego rynku docelowego przed rozpoczęciem kampanii marketingowej i reklamowej. Jakie są ich wartości? Co uważają za obraźliwe? W jakim języku mówią? Poświęcając czas na poznanie swoich odbiorców, możesz stworzyć kampanię, która będzie z nimi rezonować.

4. Znajdź odpowiedni międzynarodowy wygląd dla swojej marki.

W zależności od Twojej marki, być może będziesz musiał dokonać korekt dla różnych rynków. Na przykład, jeśli Twoja marka jest młodzieńcza i hip, może nie przełożyć się dobrze na bardziej tradycyjny rynek. Ważne jest, aby znaleźć międzynarodowy wygląd, który dobrze reprezentuje Twoją markę i przemawia do Twojego rynku docelowego.

5. Współpraca z lokalnymi partnerami.

Przy globalnej ekspansji biznesu ważne jest, aby współpracować z lokalnymi firmami. Mogą pomóc Ci poruszać się po krajobrazie kulturowym i uniknąć obraźliwych błędów. Partnerzy ci mogą również dostarczyć cennych spostrzeżeń na temat lokalnego rynku.

6. Zrób międzynarodowe badania słów kluczowych

Wybór odpowiednich słów kluczowych i opracowanie indywidualnego zestawu słów kluczowych dla każdego kraju docelowego to ogromne wyzwanie. Ostatecznie trzeba rozważyć perspektywy i interesy wielu osób i interesariuszy, biorąc pod uwagę rynki globalne, zachowania związane z wyszukiwaniem oraz cechy i osobliwości językowe.

Aby w pełni wykorzystać potencjał rynku docelowego i mówić językiem docelowych odbiorców, ważne jest, aby firmy zwracały się do specjalistów SEO, którzy są rodzimymi użytkownikami języka docelowego lub którzy sprawdzili się w SEO na rynku międzynarodowym.

7. Przetłumacz wszystkie swoje treści i materiały reklamowe

Kiedy rozszerzasz swoją działalność na cały świat, ważne jest, aby zapewnić, że wszystkie materiały marketingowe i reklamowe są przetłumaczone. Może to być trudne, ponieważ często wiąże się z ogromną ilością stron i tekstów. Praca z wydajnym narzędziem do tłumaczenia, takim jak Clonable, może zapewnić, że Twoje materiały zostaną przetłumaczone szybko i jak najdokładniej, bez konieczności poświęcania ogromnych ilości czasu i pieniędzy. Następnie poproś rodzimego tłumacza o przejrzenie kluczowych, automatycznie wygenerowanych tekstów, aby zapewnić jakość niezbędną do osiągnięcia międzynarodowego sukcesu.

Masz jeszcze jakieś pytania?

Następnie wypełnij poniższy formularz.

Powiązane blogi: