Uruchomiliśmy naszą nową wtyczkę WordPress! Pobierz teraz

5 powodów, dla których warto przetłumaczyć stronę internetową i menu swojej restauracji

Wraz z rosnącą liczbą połączeń na świecie, znaczenie usług tłumaczeniowych wzrosło wykładniczo. W branży hotelarskiej dotyczy to zwłaszcza restauracji. Strona internetowa restauracji i menu są zazwyczaj pierwszymi rzeczami, które widzi potencjalny klient, a jeśli nie są w języku, który klient rozumie, prawdopodobnie wybierze inną opcję.

Klienci międzynarodowi

Istnieje wiele powodów, dla których powinieneś przetłumaczyć stronę internetową i menu swojej restauracji, ale oto pięć głównych z nich:

1. Odwiedzający międzynarodowi

Jeśli Twoja restauracja znajduje się w mieście, które przyciąga wielu międzynarodowych gości, niezbędne jest posiadanie strony internetowej i menu, które będą dla nich zrozumiałe. Nawet jeśli twoja restauracja jest dobrze znana i popularna, wielu odwiedzających może nie być w stanie czytać po angielsku lub może nie być wystarczająco pewnych siebie, aby zamówić z menu w języku, którego nie znają. Oferując przetłumaczoną wersję swojej strony internetowej i menu, znacznie ułatwiasz międzynarodowym gościom znalezienie i korzystanie z Twojej restauracji.

2. Zwiększ swoją bazę klientów

Nawet jeśli nie znajdujesz się w obszarze, w którym jest wielu międzynarodowych gości, istnieje szansa, że w Twoim mieście lub wsi są ludzie, którzy mówią w innych językach. Jeśli Twoja strona i menu są tylko w języku angielskim, skutecznie wykluczasz dużą część populacji jako potencjalnych klientów. Oferując przetłumaczoną wersję swojej strony internetowej i menu, możesz dotrzeć do znacznie szerszej grupy odbiorców i poszerzyć bazę klientów.

3. Zmniejszenie prawdopodobieństwa nieporozumień i skarg

Jeśli klient nie może zrozumieć Twojej strony internetowej lub menu, są szanse, że źle zrozumie to, co zamawia lub będzie niezadowolony z posiłku. Może to prowadzić do negatywnych recenzji i skarg, które mogą zaszkodzić reputacji Twojej restauracji. Oferując przetłumaczoną wersję swojej strony internetowej i menu, możesz pomóc uniknąć nieporozumień i zapewnić, że klienci są zadowoleni z ich doświadczenia.

4. Utrzymanie reputacji restauracji

W dzisiejszym połączonym świecie, łatwo jest słowo usta do podróży szybko, zarówno dobre i złe. Jeśli Twoja restauracja zyska reputację trudnej do zrozumienia lub posiadającej słabą obsługę, odzyskanie jej może być trudne. Oferując przetłumaczoną wersję swojej strony internetowej i menu, możesz pomóc utrzymać dobrą reputację swojej restauracji i zapewnić klientom pozytywne doświadczenia.

5. Popraw swoją optymalizację pod kątem wyszukiwarek

Jeśli chcesz, aby Twoja restauracja była łatwa do znalezienia w Internecie, ważne jest, aby mieć silną strategię optymalizacji pod kątem wyszukiwarek(SEO). Jednym z czynników, które Google i inne wyszukiwarki biorą pod uwagę przy rankingowaniu stron internetowych, jest obecność przetłumaczonych treści. Oferując przetłumaczoną wersję swojej strony internetowej i menu, możesz poprawić ranking swojej restauracji w wynikach wyszukiwania i ułatwić potencjalnym klientom znalezienie Cię.

Tłumaczenie stron internetowych restauracji: jak zacząć?

Jednym ze sposobów myślenia o tłumaczeniu strony internetowej restauracji jest rozważenie, jakie informacje byłyby najważniejsze dla potencjalnego klienta. Może to być menu, ceny, lokalizacja i godziny otwarcia. Kolejną ważną kwestią jest ogólny ton i styl strony. Na przykład, czy restauracja jest nieformalna czy formalna? Czy jest przyjazny dla rodzin?

Zakładając, że strona internetowa jest obecnie w języku angielskim, istnieje kilka różnych sposobów na zajęcie się jej tłumaczeniem. Jedną z opcji jest użycie narzędzia do tłumaczenia, takiego jak Google Translate. Może to być szybkie i łatwe, ale nie zawsze zapewnia najbardziej dokładne wyniki. Inną opcją jest zatrudnienie profesjonalnego tłumacza. Może to być droższe, ale może zapewnić, że znaczenie oryginalnego tekstu zostanie dokładnie przekazane w nowym języku.

Przy tłumaczeniu strony internetowej ważne jest również uwzględnienie kontekstu kulturowego odbiorców docelowych. Może to oznaczać dostosowanie sformułowań lub grafiki na stronie. Niektóre terminy lub pojęcia, które są powszechne w Stanach Zjednoczonych, mogą nie mieć sensu w innym kraju. Ważne jest również, aby rozważyć ogólny układ strony i czy strona jest nadal łatwa w nawigacji.

Po przetłumaczeniu strony internetowej należy ją dokładnie skorygować, aby upewnić się, że nie ma żadnych błędów. ważne, jeśli strona będzie widoczna dla dużej grupy odbiorców. Gdy strona jest już gotowa, można ją uruchomić w nowym języku i udostępnić zupełnie nowej grupie potencjalnych klientów.

Jak mogę zaoferować witrynę mojej restauracji w wielu językach?

Clonable umożliwia przetłumaczenie całej strony internetowej restauracji na dziesiątki języków. W ten sposób możesz szybko i łatwo poinformować swoich gości o swojej restauracji, menu i okolicy za pomocą tłumaczenia opartego na uczeniu maszynowym, połączonego z możliwością szybkiego ulepszenia go za pomocą edytora front-end i reguł zastępczych. Wszystkie informacje, w tym informacje o cenach czy atrakcjach w regionie, są na bieżąco automatycznie tłumaczone i mogą być przekazywane Twoim gościom w dziesiątkach języków. Clonable umożliwia więc pokonanie barier językowych między Twoją restauracją a klientami w cyfrowym świecie.

Otrzymać demo witryny przetłumaczonej przez Clonable

Clonable to idealna platforma tłumaczeniowa typu "wszystko w jednym" dla Twojej restauracji. Zamów demo i już dziś zacznij tłumaczyć swoją stronę na dziesiątki innych języków i docieraj do swoich klientów w ich ojczystym języku. Zwiększ liczbę odwiedzających i gości oraz rozszerz swoją obecność na arenie międzynarodowej za pomocą kilku kliknięć zasilanych przez tłumaczenie oparte na uczeniu maszynowym.

Masz jeszcze jakieś pytania?

Następnie wypełnij poniższy formularz.

Powiązane blogi: